BATMAN: the dark knight

Japp, igårkväll blev det bio med S. Vi såg BATMAN: The dark knight. För att skriva en snabbrecension så var den faktiskt jättebra för att vara en "superhjältefilm": Och den har ju faktiskt gått om både gudfadern och shawshank redemption på imdb.com. Alltså ska den enligt 200.000 människor vara världens bästa film. Om den var det vet jag inte riktigt - har lite andra filmer som jag tycker är bättre faktiskt - Men som sagt, för att vara en superhjältefilm så var den superbra. Det som lyfte upp filmen mest var Heath Ledgers helt fantastiska skådespelarinsats som jokern, helt underbart bra är han och han gjorde att hela filmen blev liiiite bättre. Nu efter att man sett the dark knight så hoppades man att det skulle komma en till batman-film med heath, men det är ju tyvärr inte möjligt.

Hur som helst så rekomenderar jag er att se filmen, helst på bio. Film är alltid bäst på bio, right? ;>

Idag är jag iaf ledig och ska städa upp i köket efter min pizzabakning igår. Blev helt sjukt stökigt där och sen hann jag inte städa upp det innan bion eftersom vi var tvungna att se klart miami ink innan vi gick, haha! Sjukt viktigt.
Men iaf, på schemat står:

  • Städa upp i köket
  • Laga matlådor till S (läs; stöka till i köket igen)
  • Städa köket igen.
  • Åka och handla mat
  • Eventuellt städa i sovrummet
Får se hur mycket jag orkar göra. Sovit alldeles för länge och känner mig helt seg nu. Ska gejma lite nu iaf, och sen kanske fixa mig lite frukost - vi får se helt enkelt.

Have it nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0