Döden

Hej alla ni söta läsare.
Idag är jag ledig och det är så otroligt skönt, dagen gick så segt igår på jobbet även om det var mycket och göra och vi knappt hann ta rast. Mycket paketinslagningar och mycket komplimanger, som vanligt då.
På vägen hem kände jag mig lite halvkrasslig och hade haft huvudvärk hela dagen så på kvällen gick jag och la mig redan klockan 22 nånting. Och då fick jag väääääärldens...mag"knip" fast det var liksom långt upp i magen precis där revbenen delar på sig liksom? Och så höll det i sig i kanske 10 minuter och sen försvann det gradvis. Någon som vet vad det kan
vara?
Skitläskigt var det iaf och älskade S blev jätteorolig :( Men han tog hand om mig och gav mig massa starka värktabletter, haha! Sen sov jag som ett barn tills för en halvtimme sen.

Får hoppas att det inte kommer tillbaka nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0