Förkyld

Blä, är jättetäppt i näsan och har sån rethosta att jag inte vet vart jag ska ta vägen ibland. Skönt att jag bara ska jobba 10-15 idag.
Har ingenting hemma att äta heller så det fick bli tigerkaka och youghurt till frukost. Får se hur länge jag håller mig mätt på det. Har ju ett äpple att äta på jobbet också, haha :(

Ikväll ska vi iaf till S arbetskamrat och så kommer väl lite mer folk och så ska vi spela rockband, ni vet det spelet som är som guitarhero fast man har trummor, gitarr, bas och sång. Ska bli jättekul att prova iaf. Hade glömt bort att jag i ett bortglömt ögonblick  lovat att sjunga när han (Patrik) köpt rockband. vilket jag iofs inte tänker göra nu när jag är helt förkyld, kanske en annan gång. Tror de ska vara rätt glada över att slippa höra mig faktiskt, haha! ;p

Hur som helst, nu måste jag sminka mig litet så jag kan åka till jobbet.
Ha en trevlig dag i regnet (regnar iaf i skåne)




En gammal bild från i höstas.
Blev bara lite nostalgisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0