George Michael?

Förlåt att det är sån dålig uppdatering här. Jobbar alldeles för mycket för att ha någon ork kvar när jag kommer hem. Jobbar hela denna veckan förutom fredag och då blir jag lämnad ensam, woho :( Inte alls speciellt snällt men what to do, what to do.
Jobbet går väl bra iaf, mycket att göra som fan och drygt som fan när inte Sandra jobbar. Bara 50+ tanter som jobbar där annars, inge kul alls faktiskt. Och den ena kör med mig som in i helvete, men jag bara ler och tar emot. Har väl inte så mycket att säga till om, sommarvikarie som jag är.
Och dessutom så ska de har någon tant från arbetsförmedlingen som ska provjobba där, vilket inte bådar så gott för mig. Tråkigt, men så är det väl. Har jag tur får jag kanske jobba i jul iaf. Kanske inte det jag ser fram emot mest eftersom jag garanterat kommer få jobba på julafton osv. Time will tell helt enkelt.

Btw, när jag åkte hem igår så såg jag George Michael på tåget mot Malmö.. Ja okej, det var nog inte han men jäklans vad lik han var. Sådär finpolerad och homosexuell. Verkligen strålade om honom, haha. Han hade det där "something" som bara vissa har. För även om han inte var attraktiv för fem öre så kunde man ändå inte slita blicken från honom.



Owell mina vänner, nu ska jag klä på mig, käka lite och sen gå till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0