Tekakor!

God morgon alla!
Dåligt väder idag med tyvärr. Hade varit härligt om det hade varit 20+ och sol så man kunde åka till stranden idag när man äntligen är ledig (jobbade igår) men nej nej, det är molnigt såklart.
S har huvudvärk och jag är duktig flickvän och bakar bröd till honom. Tekakor faktiskt. Tycker det är så sjukt roligt att baka och nybakat bröd är ju alltid godast, mums!
Så idag blir det alltså tekakor. Förra helgen bakade jag baguette och helgen innan det ciabatta. Hur gott som helst, och inte svårt heller. Prova det gott folk, helt klart värt väntan.

Igår var vi som sagt hos Patrik och spelade Rockband, och för att vara ärlig så tyckte jag inte att det var lika roligt som guitarhero, men jag antar att det är en vanesak. Roligt att man kan spela olika instrument och sjunga iaf. Känns som det var lite fattigare med låtar, men de hoppas väl att man ska köpa låtar istället.
Jaja, S tyckte det var superkul att spela trummor iaf.

Nu ska jag spela lite etqw och vänta på att brödet ska jäsa klart.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0