Beachen, here we come!

Det gick förresten bra på jobbet igår, vi orkade inte jobba med vid 15 så vi stängde butiken även om vi skulle haft öppet till 17, haha! Skönt som attan. Sen åkte jag hem och S såg jätteöverraskad ut när jag kom hem så tidigt, men glad dock. Han hade varit duktig och städat hela lägenheten så här var jättefräscht. Sen åt vi middag och sen kom S systrar med pojkvänner och vi drack alkohol och spelade Guitarhero. Jättetrevlig kväll men framåt tolv blev jag jättetrött. Folk åkte hem och jag och S spelade lite quake wars och sen la vi oss och sov.

Idag är det stranden som nalkas och det ska bli väldigt skönt även om jag får värmeslag efter 10 minuter och vi ska vara där hela dagen ungefär. Det blir hela S familj plus partners, så 8 pers blir vi allt som allt. En hel dag på stranden med sol och bad, och sen ska vi äta pizza allesammans tillsammans. Kommer bli väldigt trevligt.


Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0