Ellen DeGeneres show

Har precis tittat på Ellen DeGeneres show på femman och ätit upp S gamla pizza-slice som han lämnat kvar. Det gäller att äta upp sina rester annars försvinner de illa kvickt ;)
Hur som helst så tycker jag faktiskt att Ellen är väldigt rolig och lättsam. Man blir glad när man ser hennes program och sånna program gillar jag. Det kanske är därför jag mest tittar på komedier kanske, för att man blir glad.

Nästa program på listan blir "mannan som talar med andar". En sak jag undrar är ifall han verkligen kan "tala" med andar eller om allt är en set-up. Tycker dock han snackar samma saker hela tiden. Men ändå kan jag inte hålla mig ifrån det programmet, haha! Farcineras av sånnadär övernaturliga grejer helt enkelt.

Efter mannen som talar med andar ska jag nog se dr.Phil, om det handlar om något intressant. Får passa på att kolla på Phil när inte S är hemma, inte riktigt hans favoritprogram så att säga.

Tror jag ska ladda upp ett till foto jag tagit, mest för att ha kvar dem ifall datorn skulle krascha eller något. Och så får ju ni se dem också!

Ha en fortsatt bra dag, vi hörs snart / Elliot.

Kommentarer
Postat av: Madeleine.

aw jag älskar ellen!

2008-07-15 @ 15:26:05
URL: http://featherboah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0