En ny dag

Fredag heter dagen, många hemma sitter och dreglar över sina bankkonton som fått mer siffror, och tänker att efter idag är det helg.
Så tänker inte jag. Jag får nämligen ingen lön denna månaden, och jag jobbar imorn, 10-17, så ni som har den där underbara helgkänslan, I'm happy for you. För den har inte infunnit sig hos mig ännu. Dock får jag väl glädja mig åt dubbel lön imorn, men det känns ändå drygt att gå upp, lämna älskade S som kommer ligga kvar i sängen och vara söt och varm och sen åka massa mil och JOBBA. Whine, whine, whine.
Lite gnällig, precis som Adam Sandler, hoho.

Nae, nu får jag ta mig i kragen och hoppa in i duschen, börjar 12 idag - så lite sovmorgon iaf!

HIGH FIVE!

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: jag håller med. alla har ju sina roliga grejer, men jag tycker att samantha är den som lyfter mest!

2008-07-25 @ 15:40:08
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0