God morgon allesammans!

Uh, så trött jag är. Precis duschat och sitter här i arbetskläderna. Ska åka till jobbet om lite mer än en timme. Heldag idag med, jobbigt! Dock jobbar jag med I och C idag, alltid roligt. Dock är jag så jävla trött och har fortfarande ont i halsen och täppt i näsan. Well well, det går nog över.

Efter jobbet igår så åkte vi direkt till J och hade filmkväll med hela gänget. 11 pers i en etta och världens minsta tv, haha.
Vi tittade på "don't mess with the Zohan". Mycket rolig film, om inte lite väl överdriven ibland - vilket iofs var det som gjorde filmen rolig. Adam Sandler har ju aldrig varit min favoritskådespelare, han är som N förklarade det "lite gnällig". Och ja, han uppfattas som lite gnällig. Reign over me är dock svinbra.

Jaja, nu ska jag göra iordning lunch till mig själv, äta frukost och sen kolla om det finns nån tvättid.

Ha en trevlig dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: josefin

snygg design! ;)

kommentera gärna ngt på min blogg ;)

2008-07-24 @ 10:52:55
URL: http://lipglossgirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0