Hemkommen igen!

Hejsan, nu är jag hemma igen. Inte för att jag skrivit att jag skulle åka bort men jag var iaf uppe i kungsbacka hos pappa i helgen då min farmor fått åka in på sjukhus :(
Verkar inte vara någon "större" fara med henne, dock ska hon opereras idag eller imorn. Hoppas på det bästa och att hon snart får åka hem till sin kära katt som hon tjatar om hela tiden, haha.
Var iaf sjukt varmt i göteborg, 32 grader i måndags och 29 grader igår. Dock regnade det en liten stund i måndags och det var väldigt skönt.
Igår när jag kom hem stod underbara S och väntade på mig och han tog min väska och sen gick vi hem tillsammans och myste. Även om vi bara hade varit borta från varandra i 2 dagar så hade vi saknat varandra jättemycket. Finaste, finaste S.

Har även lyckats dra på mig världens rethosta och snuva så inget jobb idag tyvärr. Hoppas dock jag kan jobba resten av veckan, men kanske inte så uppskattat om man hostar så fort man ska säga något till nån kund, haha. Sen så trampade jag även på något när vi var på stranden i söndags så kan inte gå på vänsterfoten utan att det gör förbannat jävla skitont rent ut sagt. Inte heller så bra när man arbetar i butik. Hoppas dock att det lägger sig lite. Går ju inte jättemycket här hemma.

Tja, så idag blir vilodag. Ska försöka bli frisk eller iaf lite piggare till imorn.

Ni andra får ha det så bra tills vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0