Hemma igen

Nu har man jobbat klart för dagen, lite konstiga kunder inne idag - som vanligt typ. Alltid nån skummis varje dag.
Min kära arbetskamrat och svägerska S berättade om den konstigaste kunden hon haft:
Det var en kvinna/man (?), även kallad butchflata, som stod inne i butiken över en halvtimme och bara stirrade på S när hon stod i kassan. S blev såklart lite misstänksam men tänkte inte mer på det. Efter ett tag stod denna butchflata framför S med ett grillbestick i handen riktad mot handleden och sa "Nu ska vi se hur vassa era knivar är". S som är mest blodrädd i hela världens typ sprang ut på lagret och ropade på AM. Haha, AM i sin tur sprang ut till kassan och ryckte kniven ur handen på "kvinnan".

Hade något sånt hänt mig vet jag inte vad jag hade gjort riktigt, skitläskigt tycker jag.

Well, nu ska jag och S titta på film och äta popcorn.
Funny Games eller Felon blir det.
Nån som sett nån av dem filmerna, är det bra?

Ha en bra kväll så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0