Lördagsmorgon... och JOBB!

Jepp, jobba idag med. Egentligen skulle jag varit ledig idag men min arbetskamrat ville gärna vara ledig så hon kunde åka till sin kusin så jag tog hennes pass idag. Långlördag också, 10-17. Men man får väl se det positiva, dubbel lön efter klockan 12.

Just nu ligger S och bråkar med täcket i sängen och jag ska gå och äta frukost. Har absolut ingen lust att arbeta idag för det är SÅ fint väder ute. Hade hellre velat dra till beachen och sola och bada. Men men, ikväll kommer iaf S, R, J och L hit och spelar guitarhero och dricker sprit och det ska bli mycket trevligt.
Eventuellt stranden imorn med alla de nämnda plus svärföräldrarna. Roligt att åka ett par stycket samtidigt.

Nae, nu måste jag käka frukost.
Men vi kanske hörs när jag kommit hem från jobbet - Annars får ni ha en fin dag i solen.

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Jag har hittat världens fulaste klädda person i Kista gallerian. Alla i Kista vände sig om efter denna person och då kunde jag inte låta bli att ta bild på personen. Titta och tyck till. Får man verkligen vara klädd som en prostiuterad?

2008-07-26 @ 08:00:00
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Jag har hittat världens fulaste klädda person i Kista gallerian. Alla i Kista vände sig om efter denna person och då kunde jag inte låta bli att ta bild på personen. Titta och tyck till. Får man verkligen vara klädd som en prostiuterad?

2008-07-26 @ 08:00:42
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0