Renovering av bloggen

Ja, nu är det inte bara hemmet som blir renoverad. Har piffat upp min blogg lite nu också. Hoppas nån gillar det, är inte helt nöjd själv men är min första bloggdesign jag gjort själv så hoppas ni har överseende med det.
Förresten så gick städningen och matlagningen bra. Fick massa beröm av älskade S när han kom hem. Och maten smakade bra också, hihi.
 Nu sitter vi här bredvid varandra och nördar. Jag med bloggen och han försöker fixa så jag kan lägga upp massa midsommarbilder nånstans så att alla vänner kan få ta del av dem. Är så himla många bilder, blir jobbigt att skicka alla till alla på msn. Han får inte riktigt ordning på det dock, min lilla it-konsult.

 Hopp, om det är någon som är inne på min sida - Vad tycker ni om designen so far?
Ska fixa lite mer på den snart, finns mycket småpill att rätta till.

Puss, Elliot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0