Så trött

Längesen jag skrev, jag är trött på att skriva. Skriver alldeles för mycket i skolan. Metareflektioner, examination i psykologi, tematiskt arbete om hållbar utveckling, delprov 1,2,3,4,5 och 6, hemtenta, redovisningar, exkursion, examination, döda mig?

Annars är jag otroligt trött på människor som är sura över ingenting, människor som tar åt sig alldeles för mycket när det inte ens är ett personligt påhopp (vi försöker bara hjälpa till). När man får skit fast man bara gjort gott. Att hur mycket man än försöker så är det aldrig good enough. Jag är bara trött.
Jag är dessutom trött på människor som inte kan glädjas åt andra. Människor som försöker trycka ner andra, inte direkt face to face, men läser man mellan raderna förstår man precis vad de säger. Jag förstår vad du försöker säga.
Fine, du behöver inte vara glad för våran skull, men vara bara tyst istället. Du är inte nöjd med dig själv, men vi är nöjda med oss.

Nu ska jag skriva min metareflektion om mitt fiktiva tematiska projekt i hållbar utveckling..

Kommentarer
Postat av: sandra

gud vad många ord du kan! låter dock riktigt jobbigt att plugga... jag kommer nog aldrig att göra't... Du är dutti! Puss!

2009-04-26 @ 23:22:48
URL: http://strukturtapet.blogspot.com
Postat av: Maria Hellsing

Himla bra skrivet, Ellie.

Puss på dig.

2009-05-05 @ 12:32:43
URL: http://mariahellsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0